geet gajal

गीत / गजल




दिवा सपना.......!

ति दिवा सपनाहरु रातको हो भनि सम्झेछु |
कल्पनाहरुलाई सजाएर म चुर्लुमै डुबेछु |
ति दिवा सपनाहरु रातको हो भनि सम्झेछु |

सपनाका ति महलहरु धेरै ठुलो बनाएछु |
भताभुङ्ग हुदा महलहरु संग-संगै भत्किएछु |
ति दिवा सपनाहरु रातको हो भनि सम्झेछु |

मृग नयनी आँखाबाट आँसुका थोपा बर्सिं दिंदा |
म त लक्ष्य बिहिन भै परिवर्तन भैसकेछु |
ति दिवा सपनाहरु रातको हो भनि सम्झेछु |

[सम्पूर्ण शुभचिन्तकहरुमा यो अवगत गराउन चाहन्छुकी यो मेरो गीत/गजल गाई सकिएको हो, र सो गीत नेपाली चलचित्र "जिउदो मान्छे" मा प्रयोग गरिएको छ.]

रचना र स्वर : मिना बान्तवा राई
संगीत : हस्त परियार
म्युजिक एरेन्जर : श्याम सुनुवार
ले आउट : दोभान स्टुडियो [अनाम नगर]

6 comments:

  1. मिना जी, तपाईको कदम कदम को लागी भोजपुरे शाहित्यिक ब्लग शुभकामना ब्यक्त गर्दछ. धन्यबाद
    भोजपुरे एड्मिन

    ReplyDelete
  2. "ति दिवा सपना हरु रातको हो भनि सम्झेछु" .

    यो गजल को सार मैले यसै भित्र खोजे दिवा सपना लाई रातको मिठास दिने रचनाकार माथी न्याय अन्याय के गरे ? .

    विमल गौतम
    साउदी अरेबिया

    ReplyDelete
  3. It's really nice song, I like it and keep it up.
    Best of luck.

    Dibash Limbu
    Brunei.

    ReplyDelete
  4. दिबस जी, यो सानो मेरो गीतलाई पढी समयलाई खर्च गरि राम्रो मानी दिनु भएकोमा धन्येबाद |"
    मिना बान्तवा,

    ReplyDelete
  5. बिमल जी मेरो गज़ललाई पढी भित्र पस्नु भएछ अनि त्यो गज़ल संग प्रस्न पनि गर्नु भएछ यो सानो मेरो गज़ल गीतलाई पढी राम्रो मानी दिनु भएकोमा धन्येबाद |"
    मिना बान्तवा,

    ReplyDelete
  6. बि. जी. सर नमस्कार!
    मेरो `दिवा सपना`लाई यात्रा गरि दिनु भएकोमा मुरी-मुरी धन्येबाद,
    हजुरको वचन तथास्तु मा परिवर्तन होस् भन्ने म आशा राख्दछु |"
    मिना बान्तवा,

    ReplyDelete

कमेन्ट मोडेरशन प्रकृयामा रखिएको छ तपाईंको कमेन्ट प्रकाशन हुन केही समय लाग्ने छ। र कमेन्ट दोहोर्‍याउन जरुरी छैन धन्यवाद र प्रतिक्रिया दिंदा जहीले सभ्य भएर दिनुहोला। - (भोजपुरे एडमिन परिवार)