geet gajal

गजल

जहिले पनि झुक्नु पर्ने नेपालीको शिर'ता होइन
उर्वर भूमि मेची-काली बन्कर खेल्ने भिर'ता होइन

खेल चलाउँछौ मर्ने-मार्ने आफु चाहीं लुकी-लुकी
तिमी आफैं मरे पनि अब कुनै पिर'ता होइन

अधिकार हो शान्तिपूर्वक बाँच्न पाउने सबै जनको
लड्यौं,लियौं,राख्छौं आफैं अब फेरी फिर्ता होइन

नेपाल आमा, आफ्नी आमा,दुबै आमा बराबरी
यी आमाको इज्जत कुनै द्रौपदीको चिर'ता होइन

रणभूमि किन पार्छौ शान्तिभूमि नेपाललाई
देश हामी सबैको हो तिम्रा बाउको बिर्ता होइन ।

- गणेश खड्का " प्रतिक्षा "
तिवारी भञ्ज्याङग -४ , भोजपुर
हाल : भिक्टोरिया ( सिसेल्स )

3 comments:

  1. tapaiko sahi gajala laai suport gardai aagami dina haru maa pani yastai saahitik lekha haru padhna paau ganesh jee, dhanyaabad.

    Kamal 'pagal'
    Duipiple, Lamjung

    ReplyDelete
  2. la hoi Ganesh jee yo gajal ko lagi chai sachai badhai6. sarai maan chuna lago mali pane so very very ............

    ReplyDelete
  3. Man Ma Maya aakha ma chya hajur lahi kathi lagdho rahicha Nepal kho maya???????????
    AAkha maha rakhdha pani na bijaunu hajur,,,,
    muthu kho kuna ma rakhana man laghcha hajur,,,
    Na ta ma kawhi ho or natha gazal karha ma ta eak pagal pagalhi hoo kawal hajur kho payar ko shikar
    Nice Gazal dear keep going on plzzzz
    Thank you
    pooja

    ReplyDelete

कमेन्ट मोडेरशन प्रकृयामा रखिएको छ तपाईंको कमेन्ट प्रकाशन हुन केही समय लाग्ने छ। र कमेन्ट दोहोर्‍याउन जरुरी छैन धन्यवाद र प्रतिक्रिया दिंदा जहीले सभ्य भएर दिनुहोला। - (भोजपुरे एडमिन परिवार)